Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Betterhed Johansson - 25 augusti 2010 21:35

Nu har jag varit fruktansvärd dålig på att uppdatera. Ska försöka ändra mig, men de är inte så lätt o få ihop tiden. Nu när man har börjat söka jobb, o har en son som bara springer runt. Han är så otroligt söt när han springer runt här hemma. Men lite jobbigt är de också för ibland hänger inte hans mamma med :) O hans kalas var helt underbart, tack alla som kom o förgyllde hans dag och även dagen innan. :) Så nu har vi målat om hans rum, blått blev de. Jätte fint med alla saker vi köpte på Ikea för hans pengar han fick. Skulle kunna bo på Ikea, tur att de inte finns i SKövde än ;) Haha. Snart kommer pappa ut, de ska bli härligt. Hoppas han får ett boende snart så slipper han den där kvinnan han håller på velar fram och tillbaka till och även att bo hos kompisar. Men de tror jag att allt löser sig för honom. HAr även gjort iordning i mitt varddagrum igen :) Blev nya gardiner o lampor i fönstren i lite mörk lila. Blev jätte snyggt. Hoppas på att få jobb snart så man kan flytta, har varit på en arbetsintervju på Mc Donalds inget dröm jobb kanske, men bättre än inget. För nu är jag så trött på att gå hemma o speciellt nu när Neo ska börja dagis nästa vecka. Min lilla groda har blivit så stor. HAr inskolning¨mån, tis och ons, sen på torsdag o fredag ska han vara själv mellan 9-14 undra vem som kommer stå vid dörren o gråta han eller jag?! De blir nog jag :) HAr lite svårt att få in i huvudet att han är så stor redan. Mammas lilla prins! Imorgon måste jag städa, de är så tråkigt har skjutit fram i flera dagar. O Sen imorgon ska vi till affären i Tidan som är så rolig o billig :) Sen händer de väl inte så mycket mer. Skönt de med. Ska väl gå till lekplatsen så Neo får leka av sig ute med sitt nya regnställ om de är blött ute. Nä om jag ska titta lite på tv o sen sova så jag orkar med morgon dagen också. 

Tänk han har redan blivit ett helt år, helt otroligt vad tiden har gått fort, mammas underbara prins! Känns som de inte var långesen han låg i min mage.


Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 9 augusti 2010 20:28

Oj då. Nu har jag tagit en redig semester från bloggen o de var ju inte meningen.Men nu ska jag försöka bli duktig igen :) Jag åkte en dag tidigare o hämta Neo, sakna han så. Men jag stanna i Örebro mer än en vecka innan jag åkte hem igen. Så jag missa möhippan för Marie för Neo blev sjuk mitt i allt o ville inte sätta honom i en bil i 2 timmar. Men bröllopet i lördags var helt underbart, så underbart vacker Marie var. Och idag har man varit duktig o skrivit in sig på arbetsförmedlingen, så nu ska man sätta igång o söka jobb igen. Hoppas man får något snart. Vill inte sitta hemma jämnt. O på torsdag fyller min plutt 1 år. Så otroligt snabbt tiden går. Så vi ska ha kalas både onsdag o torsdag, så imorgon ska de bli en massa bakande o städande. Så ska jag även köra mamma till remautolgen imorgon o handla till mitt bakande :) Jag har fått mina älskade soffor av Mia, så nu är jag nöjd o ny tvbänk o soffbord har jag också införskaffat mig. Så nu är mitt hem fulländat :) Fast de bara är en två:a men de funkar fastiskt ändå. Och du som kommentera min blogg om att jag lämnar bort min son flera gånger i veckan, verkar ju inte kunna stava eller förstå vad jag skriver. O stör du dig så läs inte, ingen som har tvingat dig. O jag tar hand om min son så du behöver inte oroa dig, o lämnar bort honom flera gånger i veckan kan du ju glömma att jag gör. Så kör upp de i arslet!! Nä om jag ska göra mig lite kvällsmat o sen lägga mig tidigt, ska orka med morgon dagen :) O så måste jag vattna ´mina stackars blommor nu ikväll, o göra ordning på tvätten. Så lite har jag ju göra nu ikväll :)

Mammas lilla prins. Som snart är hela 1 år om bara 3 dagar. <3


Ha de så bra så länge! PussoKram  

Ovido - Quiz & Flashcards