Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Betterhed Johansson - 13 maj 2011 14:13

Idag så är de fredag den 13 :) härligt! Men jag ska nog överleva tror jag. Idag så har jag varit på stan med Mia o Angelica, ikväll blir de jobb till 02 de är lite mindre roligt. Men ska nog försöka överleva, imorgon blir de jobb igen fast 14-22.30 o de är ännu mindre roligt. Men men är ju ledig på söndag iaf. Så nu har jag gnällt av mig lite! Igår var de en rolig kväll hemma med lite öl med Mia o Thom! Mycket skratt blev de iaf! Haha. Snart blir de att hämta plutten på dagis o sen hämta mamma så hon kan ta honom tills krille kommer. Nä om man kanske skulle dricka upp kaffet o typ göra något men de är så jobbigt o hitta kraften! Men gjorde de mesta igår men tyvärr så syns de inte så bra idag. Men h en underbar helg allihopa ;)Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 10 maj 2011 20:14

Helgen har varit bra! Fredags jobba jag, men lördagen var jag ledig o jag var chaufför till och från Tidaholm. Sen fick jag ju inte med alla i bilen utan fick åka på söndagen o hämta dom ;) men de är så de kan bli ibland. Haha. Men de var en rolig kväll. Körde Shortys bil o de var ju roligt när man gjorde en "kickdown" haha. Men jag försökte byta till mig den men de gick inte så bra, fast han var full! Bättre lycka nästa gång. Idag har jag jobbat o de har ju gått bra förutom att jag blev dum förklarad! Men de är ju tur man har lite skinn på näsan! I helgen jobbar jag, men är ju ledig söndag o måndag. Härlig helg ;) var på utvecklingssamtal med Neo idag på dagis o de hade bara positivt säga om min lilla älskling <3 Min lilla trollunge har hittat sig en kompis. Så himla sött! Igår försökte jag sola lite med de gick så där fick gå in igen efter 20 min för att inte bränna mig på axlarna. Bättre lycka nästa gång de är sol kanske ;) Imorgon blir de lite kaffe med Mia o på torsdag blir de en dag med Sofie. Ihelgen blir de jobb, o kanske chaufför när man har slutat! Plutten sover redan, ska glo färdigt på tv blir sängen snart för mig med börjar kl 7 imorgon ;)



Ha de så bra så länge! PussoKram


Av Emma Betterhed Johansson - 6 maj 2011 08:29

Ojsan nu blev de visst ett uppehåll ;) men men så där mycket har de inte hänt! Men Neo är sjuk igen o de är inget roligt. Ska börja leta ny lägenhet. Fast helst vill jag ha ett hus. Idag blir de att jobba, 11-18.15 härligt pass! I helgen är jag ledig, ska vara chaufför till Mia o Angelica imorgon till Tidaholm ska bli härligt, blir nog lite myspys i helgen här hemma. Tänkte ta mig an o städa min bil igen den är i stort behov av de ;) o sen blir de nog en sväng till tippen med saker jag kommer rensa ut här hemma o kasta! Städa o röja blir de iaf i helgen. På tisdag ska jag på utvecklingssamtal på dagis ska bli roligt o se vad hon har o säga. Idag hoppas jag på att någon hjälper nogno städa o göra se fint här hemma då slipper jag de ikväll ;) jag har varit o köpt mig en kaffe maskin som jag har trånat efter så! Tack vare Karro o Madde på jobbet ;) så nu går man gott kaffe hos mig med. haha. Nä om man kanske skulle ta i göra sig iordning för dagens jobb. Är lite trött. Men hoppas alla andra får en underbar dag i solen ;) Ha de så bra så länge! PussoKram

Ovido - Quiz & Flashcards