Direktlänk till inlägg 9 november 2014

rubrik

Av Emma Betterhed Johansson - 9 november 2014 20:30

Fortsätter o är lika fantasilös när de gäller rubrik på dessa inlägg! Men de kanske ska bli min grej!!! :) eller så kanske jag få lite fantasi snart..

Har en listan på Spotify, jag lyssnar mycket på när man är själv! Tänker tillbaka på, kommer ihåg alla känslor till låtarna! Ibland vill man bara återuppleva vissa saker!! Men de går inte återuppleva de själv! Man behöver säga hur man tycker för de är inte lätt för de andra o förstå om man inget säger..
Jag har fått märka av vissa saker, o de jag kan säga om de är bara att de stjälper inte nån annan än dig själv! O tror du jag är dum som inte lägger märke till saker, så är du väl dummare än vad du tror jag är?

Sätter man andras lycka framför sin egen så agerar man rätt, men man måste lära sig att agera så mot de som gör de för dig! Annars blir de fel.. Vissa saker är viktigare för andra än sig själv, får vårda nån annans hjärta ömt! Ta vara på de!!

Var ett speciellt datum i helgen eller för mig.

Imorgon blir de jobb igen, hoppas på en relativt bra dag.. Kan ju sluta i katastrof också! ;) Hade en rolig kväll igår med Annelie, tog fina selfies! Vilket modernt ord jag kan!!! ;) åh vad vi skratta! O nu börjar jag bli för trött igen för att egentligen blogga.. Har så mycket o skriva, o vill ha så mycket o skriva också! Så jag får väl försöka mig på ett inlägg imorgon! :)


 
 
Ingen bild

mor

9 november 2014 21:12

Så söta 😊😆

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Betterhed Johansson - 15 februari 2015 16:13


Idag har vi fikat med mormor och morfar, åh vad jag älskar dom! Men ibland.. ;) de första morfar gjorde var o gnälla om fågelskiten som var på min bil att jag var tvungen o ta bort de! Tror han knappt säga hej.. ;) älskade morfar! så de var ju bara f...

Av Emma Betterhed Johansson - 7 januari 2015 20:28


Åh snart är mitt extremt långa blogginlägg klart!! O de har tagit mig flera dagar o skriva!! De är ju tur man kan skriva o spara i utkast. Men snart så! Men ju mer man får reda på desto mer blir de att skriva om! Spelreglerna är satta, då är de ba...

Av Emma Betterhed Johansson - 1 januari 2015 22:06


Och så blev de ytterligare ett nytt år, helt otroligt att de blir så varje år ;) men med ett stort brett leende så säger jag hej då till 2014 o sakerna som hör dit! För nu kommer 2015 o då kommer de nya mer underbara saker! Så med andra ord blicka fr...

Av Emma Betterhed Johansson - 16 december 2014 22:33


Nu börjar allt falla på plats, vilket känns så skönt! Lättnad, imorgon ska jag ringa ett samtal som leder till förhoppningsvis massa ändringar från och med nästa år. Känns skönt o veta hur man vill ha de o vad man vill göra!! Kommer kännas skönt o sä...

Av Emma Betterhed Johansson - 15 december 2014 22:49


Åh denna lördag kommer jag komma ihåg länge, för vad de verkar på min träningsvärk så är de så iaf!! Låren o vid revbenen.. Känns som jag har blåmärken överallt! Kan knappt röra mig! Så vad jag egentligen har gjort vet jag kanske inte? Förutom att ja...

Ovido - Quiz & Flashcards