Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Betterhed Johansson - 30 juni 2013 22:32

Som har bestått av jobb, men nu så börja de närma sig semester! Helt underbart rockigt. Måste bara meddela att fy vad jag mår bra!! När man inser vad som är prat och inte, när man vet var man har vissa personer och inte, så kan man inget annat än att bara le och låta dom tro att man är dum och inte kan läsa mellan raderna!! :) för de skadar inte mig på nått sätt. Men kom ihåg att sväva inte iväg för mycket, för jag kan inget annat säga att de är skrattretande att stå bredvid och höra/titta på detta! :) säger att du inte kan känna mig.. Jag kan jag och, tänk på de.

Åh jag har fått nån förbannad låt i huvudet får inte ur den.. Lamb of god - Redneck. Den drar mig snart till vansinne :) och mysteriet på min förbannade kudde är inte löst.. Haha. Vart har jag gått iväg med den?! :)

Men ikväll har jag fått byta tillbaka till min förbannade skrothög.. Men de var ju roligt så länge de vara med Saab! :) men nu kan jag iaf se över motorhuven och jag svär nog inte imorgon bitti över tändningslåset heller! Men jag behöver nya däck till min jävel, o måste göra nån inställning (!) fattar knappt hälften men de kanske blir bra i slutänden :)

Men nu får jag nog ta och sova så jag orkar med jobb dagen imorgon 8-17 så får jag nynna vidare på min låt :)

Ha de så underbart!!!

Av Emma Betterhed Johansson - 28 juni 2013 08:52

Idag lyser solen, å vad härligt! Och så kaffe på de, min morgon är total gjord här :) blir en promenad och städa så här på morgon kvisten!

Jag har stora funderinga på att göra något drastiskt med mitt hår, klippa kort, hel blonderat, färga svart/rött.. Men de är väl tur jag vacklar så jag inte gör något jag kommer ångra :)

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt dig! Du förlöjligar dig själv och de är inget jag kan göra något åt. Mycket stora ord, men fruktansvärt liten på jorden!

Idag ska jag och Rasmus byta bil, och han kan ju bara glömma sen att jag byter tillbaka :) får väl se hur osams jag och den bilen blir eftersom inte ens tändningslåset sitter på samma ställe :) mycket svordomar och mycket muttrande antar jag att de kommer från min mun idag! ;)

Ha de så bra!!

Av Emma Betterhed Johansson - 27 juni 2013 09:16

Idag blir de jobb bara till 16 men ändå :) kanske skulle ta och ge bilen en omgång med städ efter jobbet.. Åh jag drar bara ut på de, men jag har ju inget annat och göra så de får väl bli så.. :) för handla tar ju inte direkt så lång tid! Så nu här hemma blir de en liten promenad innan jobb.

Har lite svårt att tillfredsställa alla, jag är bara en person! Jag hinner knappt känna efter hur jag själv mår ibland! Jag kämpar för att göra alla nöjda men ibland går de inte..

Jag hoppas du inser snart själv, att du inte är någon annan! Kom ner på jorden lite! Sväva inte iväg för mycket, de krossar ingen annan än dig själv men de är jobbigt och stå och titta på vad som ska hända!

Jo de höll jag på att glömma, igår när jag bädda sängen och bråka så har jag då gått iväg med en kudde, och förlagt den nånstans (!) och jag hittar den inte.. Ibland blir jag så trött på mig själv :) de drar mig lite smått vansinne att jag inte hittar den!

Ha de så bra!!

Hitta ett gammalt kort på min lilla älskling! :)

Av Emma Betterhed Johansson - 26 juni 2013 17:59

Ibland undrar jag om de är något jag har gjort för att någon ska kunna ösa så mycket skit? Kanske mitt fel att jag andas? Hade jag inte haft bättre kläm på livet hade jag nästan kunnat tänka i dessa banor. Men nu gör jag inte de! Ös hur mycket du vill, de rör mig inte i ryggen.. Men man ledsnar också. Men du får stå ditt kast, kan inte göra något åt, kan inte heller tänka åt dig!

Jag har en egen vilja, och den verkar vara starkare än din. De är därför du inte kan bestämma över mig! Jag kör mitt egna race, hur jag vill när jag vill! Jag gör sånt som gör mig glad och lycklig. Tål du inte de, så backa i såna fall! För här ska fan levas fullt ut!! :)

Rasmus var här förut, och jag försökte mig på syskonkärlek att kunna byta bil.. Men de gick inte eftersom jag sitter fortfarande fast med min jävel... :) men de var värt ett försök! Bättre lycka nästa gång kanske?!

Nu får de bli att krypa ner i soffan med mys kläder och glo på film!

Ha de så bra!!

Av Emma Betterhed Johansson - 26 juni 2013 08:45

Sicken städ dag de blev, för fy vilket väder.. Men då hinner jag med mycket pyssel och kaffe drickande! :)
Kanske är så pass uppehåll så man kan ta sig en promenad också.

Hitta en grupp som man hade som favoriter när man var 12-13 år. Och de är ju inte speciellt konstigt om man mådde dåligt under den tiden, ena låten går - alla älskar dig när du är död. Samma stuk har nog varenda låt! Underbara Dia Psalma :)

Idag blir de nog en fika i Skövde med Camilla! :)

Allt börja kännas så underbart, kanske är också att jag faktiskt inte bryr mig längre! Jag gör vad jag vill! :) Men tiden får gärna komma nu åt mig!

Ha de så jäkla bra!!

Av Emma Betterhed Johansson - 25 juni 2013 07:58

Hade en underbar kväll med Marie, välbehövlig sådan! Skratta och prata massa minnen från iaf 12 år tillbaka! :) lyssna på gammal musik, hur vi ens kan ha tyckt om detta är en stor fråga. och så kom vi in på Mias citatbok då brister Marie ut - jag har en historia om dig när vi är på pizzeria, att du ville beställa en kebab pizza utan kebab! För du inte tyckte om kebab.. :) Att jag inte har blivit dumförklarad innan är ju ett under! Tur man har lite mer tur nu när man pratar, men bjuda på sig själv måste man göra :)

Idag blir de jobb, kör ett kort pass igen. 11.30-15 Men de ska väl gå ändå! Städ och tvätt får förgylla min eftermiddag sen.. Åh vad roligt!! :) så medvinden blås på lite då!

Ha de så bra!!

Av Emma Betterhed Johansson - 24 juni 2013 15:57

Hemma från jobbet, sitter på trappan och dricker för ovanlighets skull kaffe! :) inser att jag måste ta hand om mina vissna blommor på trappan! Åh guud så tråkigt!! Och bilen behöver sig ett riktigt städ invändigt, även utvändigt.. Meen energi finns de inte lika mycket som igår! Den dog ut lite.. Av sina anledningar! Men ser fram emot veckan här nu nån dag!

Å kom igen medvind, nån gång! Nu blir de iaf en promenad, få tiden att gå lite.

Ha de så bra!!

Hitta en gammal bild! :) kanske skulle köra på rött igen..

Av Emma Betterhed Johansson - 24 juni 2013 07:43

Min lilla groda väcker mig med att säga att han har städat sitt rum! Kunde inte blivit så mycket mer gladare, de såg ut som en katastrof innan! Idag blir de jobb och dagis. Kör ett kort pass 11-15. Men nu längtar jag till semestern faktiskt :) speciellt när solen lyser.

Blir en massa kaffe idag känner jag! Men kaffekärring man är så spelar de ju ingen roll! :) ut och gå en liten promenad ska vi nog också hinna med här.

Åh ge mig lite medvind här nu!

Ha de så bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards