Alla inlägg under juli 2013

Av Emma Betterhed Johansson - 29 juli 2013 10:44

Vilken underbart härlig helg! Fredags blev de en spontan resa till GBG, i lördags blev de Falköping! Och så roligt detta var, helt underbart rockigt. Tyckte synd om chauffören emellanåt men de var många som kom fram till honom och sa att han var lyckligaste i stan med bilen full av brudar :) så de kanske gick jämnt ut. Känner fortfarande av lite bakfylla idag.. Men så de kanske ska va med dessa bravader man ska göra!! Att Emma jämnt ska lyckas :)

Nu blir de iaf att gå ut och rundan här så dagen kan komma igång lite, eller jag rättare sagt kanske! Städa ska jag nog kanske lyckas med också.. :) väntar spänt för att få hem min älskade unge! Saknar honom nu så de gör ont i hjärtat på mig.

Ha en sån jäkla bra dag!!

Av Emma Betterhed Johansson - 25 juli 2013 07:45

Vill bara tacka dig för alla ord, fina och trovärdiga! Självförtroendet blev starkare och bättre. Vilket var tur nu när jag inser vad du egentligen går för!! För då går jag vidare med mitt leende och ser ner på dig! Kan inte hålla på att ge och ge men aldrig få något tillbaka, livet går inte ut på de. Tro inte att du kan behandla mig hur som helst..

Och de är inte mitt jobb att blåsa upp solsken i räva på dig!

Hade en helt fantastisk dag igår med Mia skratta så tårarna bara rann, vilket kanske inte är så himla ovanligt men :) idag blir de att umgås med Marie! Barnledig och semester har jag, men ska likt förbannat vakna tidigt.. Så de blir att gå ut och gå min lilla runda här efter frukost! Sen blir de att åka och handla! :) allt handlar om vad man prioriterar!

Ha en sån jäkla bra dag!!

Av Emma Betterhed Johansson - 22 juli 2013 09:54

Har fått en låt i huvudet då refrängen går så !
Igår spendera vi eftermiddagen hos Agnes och Rasmus. Grilla och hade de riktigt härligt, Neo bada medans jag åtminstone fick ner fötterna o vattnet! Har ju kommit nånstans detta år! Neo har börjat med en ny fras här hemma - Jag behöver glass, förstår du de?
Älskade unge, men jag kan knappt hålla mig för skratt! :)

Idag verkar de vara lite molnigt så nu äntligen kanske jag skulle kunna städa? Eller så skjuter jag på de igen.. Neo ska till sin pappa idag, så skjutsar dit honom senare sen! Är inte ofta man är barnledig nästa en vecka, så nu lyckas jag väl städa i hjäl mig :) eller så hittar jag en annan rolig syssla att hålla mig till!

Min tur kommer väl snart hoppas jag!

Ha de så bra!!!

Av Emma Betterhed Johansson - 20 juli 2013 19:27

Vilket dröm väder man har fått på sin första semester vecka är ju helt otroligt :) man blir både piggare och gladare! Igår blev de en spontan utgång med Pawee, vi hade otroligt roligt! Men man inser ju rätt fort att man har ju "vuxit" ifrån krogen! Var definitivt inget för mig.. Hade säkert gått om man var sket full och inte la märke till allt men.. I torsdags kväll spendera jag några timmar med älskade Eve, vilket var så härligt! Har inte skrattat så på iaf veckor! :) skratta så jag grät i flera minuter.

Idag har jag och Neo slappat hela dagen, vilket har varit väl behövligt de också, tänkte ge mig på att städa nu på kvällen. Fick mig ett ryck och rensa rabatterna i denna värme, svor gjorde jag och vill jag lova men nu har jag iaf börjat! Imorgon ska vi till Melldala och slappa :)

Du vet vart du har mig! Åh kom igen medvind.

Ärlighet varar alltid längst spelar ingen roll hur man än gör så kommer allting fram, de tar bara längre tid emellanåt! Så var ärlig från början så ska vi se att allt blir bra! Tänk aldrig att de inte vet har de inte ont av.. Men människor tror på så mycket skit och vet så lite fakta..

Men ha en för jäkla härlig lördag kväll!! De ska jag och Neo ha med popcorn skålen i första hugget här hemma :)

Av Emma Betterhed Johansson - 18 juli 2013 08:06

Söker du nån reaktion av mig på löjligheter så kan du lägga ner de på en gång! Jag reagerar inte på de, utan alla andra som undrar lite vad du sysslar med!! Vad ska du ha förklaring på?! På din egna slutsats? Då är de ju ändå inte jag som kan svara på de, får du fråga dig själv. Och jag som tyckte jag gjorde klart att inte prata med andra om mig, för de kan ju inte svara lika bra som jag! Ta ditt snack och kör upp i röven..

Igår hade jag en underbar förmiddag med min mormor, mamma, gammel mormor och mammas moster! Nästan hela släkten.. :) Sen titta Camilla förbi och vi unnande oss en massa sol och glass på de ;) Idag blir de att åka till Örlen och bada, passar ju på att träffa mormor igen! Underbara mormor.

Håll mig uppdaterad så jag vet vad som gäller och hänger med! Vore snällt..


Men ha en fruktansvärt bra dag!!!

Av Emma Betterhed Johansson - 15 juli 2013 20:40

Jag är minst men mitt beteende visar något annat om man ska jämföra! Men om något är fel så säger man de. Men de kanske bara jag som är uppfostrad så? Och kan man inte stå för vad man säger så öppnar man inte munnen heller! Man kan inte predika för andra hur vissa saker och ting ska vara om man själv gör tvärtemot !? Blir lite svårt för oss andra att förstå och hänga med i svängarna! Men jag går iväg med huvudet högt och leendet så jävla stort :) och inser att jag får göra misstag jag och, precis som alla andra! Detta är rent allmänt så ingen behöver ta åt sig, men jag ansvarar bara för jag skriver inte vad någon förstår!

Min första semester har varit lugn och harmonisk med Neo! Rensat och grejat. Varit ute på promenad, har ju inte varit de roligaste vädret men Neo lekte en stund med grannen förut så förhoppningsvis har han lekt av sig lite nu inför kvällen :)
Hitta gamla kort när man var liten och inser att jag är nog pappas lilla flicka innerst inne ändå! Min älskade pappa!

Ha de så bra!!

Av Emma Betterhed Johansson - 15 juli 2013 10:28

Fanns ingen bättre känsla att stämpla ut igår när jag sluta och faktiskt förstå att jag har semester!! :) men de känns inte riktigt så än, kroppen kanske inte har kopplat av än! Så idag blir de att städa och greja. Gå promenad känns ju lockande när de är så relativt svalt och lite blåsigt, Neo ska få cykla rundan eller iaf att vi tar halva rundan. Han tjatar redan om dagis så denna semestern kommer kännas lång tror jag :)

Blir att dricka mycket kaffe idag, kroppen är lite sliten efter jobb helgen som har varit! Men de gör ju mig inte så mycket ändå :) kaffe kärring som man är!

Ha en underbar dag!!

Av Emma Betterhed Johansson - 14 juli 2013 08:16

Efter jobbet igår så stod Pawee och Titti och vänta på mig, vi åkte vidare till Petra! Hade en sån rolig kväll igen. Fick mig en helt perfekt video på dessa damer när de dansar, skrattar så jag gråter medans jag spelar in den så underbar är den!! Hahaha..

Idag blir de jobb igen, sen blir de nog att hämta hem min prins igen! Saknar honom så de gör ont i hjärtat på mig när jag måste lämna mig ifrån honom! Men nu i veckan som kommer ska vi nog ta en tripp till Gränna med Mia. Vad Neo avgudar Mia är helt otroligt :)
Så nu hoppas jag innerligt vädret är lika fint i veckan som de var igår iaf!!


Nu tänkte jag göra klart en sak som är fruktansvärt oklart för vissa! Har du några frågor till mig eller om mig, så ställ dom till mig för jag är den som svarar bäst på de! Inte de andra du pratar med om mig!! Och så slipper du dra dina slutsatser..

Ha de så bra!!!

Ovido - Quiz & Flashcards