Alla inlägg under november 2013

Av Emma Betterhed Johansson - 30 november 2013 09:20

Å vad gör Emma en lördag morgon när hon är barnledig? Inte fan sover hon länge iaf, vakna halv 8 skit pigg! Så de var ju bara att gå upp o göra i ordning kaffe, men ett plus med att vara barnledig är ju att man kan krypa ner i sängen igen :) helt underbart!!

Igår fick jag träffa kärleken en kort stund, väldigt kort stund! Men de var ju bättre än inget :) helt underbart var de ju ändå! En man till att få mig glad och skratta!! Kan ju inte vara annat än lycklig! Hoppas ju på att han är de ock men ;)

Fick iaf julpyntat i förrgår, men jag vara nära att ge upp både 1 och 25 gånger!! Tänkte för mig själv lika många gånger att nu skiter jag i de här, speciellt när Neo sprang iväg med alla tomtar jag fick upp o la dom bakom soffan, la adevents ljusstakarna under sin säng o katten sprang runt med glittret i munnen överallt här!! Men skam den som ger sig ändå!! :) så nu är de iaf upp o sen om de blev bra struntar jag i nu.

Ha de så bra!

Av Emma Betterhed Johansson - 28 november 2013 09:45

Att du inte kan låta mig va, sluta rota i saker du inte har med att göra! Hade jag velat att du skulle ha reda på allt, ja då hade jag väl antagligen sagt nått.. Om du tror att du är till nån hjälp så tror du helt fel, o förresten så behöver jag inte din hjälp!! Så nu hoppas jag innerligt för din egna skull att du har gett upp!! Så de här bevisar bara att du absolut inte känner mig! Så de var skönt o bara få ur sig de!! Känns de hela lite bättre!

Desperation finns i många skepnader!!! Men blanda inte in mig i de hela, så får folk vara hur desperata de vill!

Men nu till nått lite mer roligt då kanske än bara en massa gnäll :) Försökte mig på att rota fram julsakerna igår, men sluta med att jag blev arg och strunta i de! Sen fanns väl inte sinnesron till de heller igår.. Höll även på att fastna i förrådet, så jag tänkte ge mig fan på de idag ist! De lilla snön som fanns här har ju försvunnit så julstämningen är ju inte på topp men, men de ska väl gå med lite våld o vilja ändå!! :) o så verkar ju detta bli en bra dag, eller iaf en bättre dag än igår! Lyckades med de mesta igår som man inte ska göra :)

Så nu med en massa kaffe så ska detta gå galant tror jag!! Om inte annat så önska mig lycka till :)

Av Emma Betterhed Johansson - 24 november 2013 20:53

Var ett bra tag sen jag skrev här! Så nu tänkte jag att de var på tiden o skriva nått här!! Hänt mycket sen sist! Mest positivt som tur är.. Kan ju behövas faktiskt :)

Haft en hel mysig helg, fredagen spenderas med att mysa hemma med Neo med godis, som ungen sen tyckte att de äckliga godisarna skulle sättas på toa dörren! Vilket inte uppskattades av hans mamma!! Lördagen spenderades med kärleken, otroligt mysigt! Han överraskande mig med rosor :) och hade köpt en film till Neo! Neo älskar filmen, redan fått sett den 2 gånger.. Så jag älskar den inte lika mycket! Har en känsla att jag kommer kunna replikerna tillslut..

I veckan blir de nog att hälsa på pappa ute hos Stig! Om jag fjäskar mer denna gång kanske jag får med mig en cykel ;) gick ju nästan förra gången..

Om du inte kan visa de du säger i en handling, öppna då inte munnen! De lättaste är om du inte vill att något ska komma fram när du berättar något är att hålla de för dig själv!!

Och när fan ska du ge upp?! Mitt tålamod börjar försvinna..

Nä om jag skulle blåsa ut ljusen och gå och lägga mig!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards