Alla inlägg under december 2012

Av Emma Betterhed Johansson - 14 december 2012 18:34

Ett litet avhopp med bloggandet, men de går nog att ta igen!! Jag och Neo myser just nu framför tv till Barnkanalen, och väntar på julkaledern ska börja. Helt underbar julkaleder :) sjuk har jag lyckas bli också, hostig, snorig och knappt igen röst. Så de blir att vara hemma ihelgen och hoppas på att de är vanlig förkyldning som försvinner lika fort som den kom och att speciellt rösten hittar tillbaka så jag slipper låta som en 14 åring som har kommit i målbrottet!! Fast Neo tycker nog de är skönt med mammas röst borta :)

Hoppas få lillfisen i säng tidigt så jag kan få lägga mig och glo på skilda världar :) vilket fredags nöje för en sjukling!! Får inte glömma thét och pepparkakorna :)

Ha de så bra så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards