Alla inlägg under januari 2015

Av Emma Betterhed Johansson - 7 januari 2015 20:28

Åh snart är mitt extremt långa blogginlägg klart!! O de har tagit mig flera dagar o skriva!! De är ju tur man kan skriva o spara i utkast. Men snart så! Men ju mer man får reda på desto mer blir de att skriva om!

Spelreglerna är satta, då är de bara börja spela!

Av Emma Betterhed Johansson - 1 januari 2015 22:06

Och så blev de ytterligare ett nytt år, helt otroligt att de blir så varje år ;) men med ett stort brett leende så säger jag hej då till 2014 o sakerna som hör dit! För nu kommer 2015 o då kommer de nya mer underbara saker! Så med andra ord blicka framåt o absolut inte bakåt!! För de är aldrig positivt!

Jag håller på med ett annat blogginlägg som innefattar lite om mitt 2014, men de är inte klart än men snart så! För de är jag för trött o göra klart idag. Är precis slut..

Men egentligen är jag gör trött o skriva så jag får avsluta de här redan nu, o de är ju jobb imorgon igen vilket inte lockar men.. Usch.. så får den unga pensionären sova lite... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards