Alla inlägg under april 2014

Av Emma Betterhed Johansson - 15 april 2014 23:21

Så nu har jag ännu en gång dragit ut på tiden på att blogga! Men bättre sent än aldrig kanske! :) helgen som va spenderades med på fredagen umgås med Marie, åkte till Mariestad o hämta ett släp för att sen lämna de i Väring! Men vi hann både fika o köpa godis.. O den stora förbannade påsen tog slut idag!! Vill inte se mer godis på ett tag framöver... Fredag kvällen spenderades med att åka till Tiahölm!! Vilket kanske inte var de roligaste :) men de blev lite skratt o flams ändå! VÅGA VÄGRA MICRO! Denna Paolo alltså...

Lördagen spenderades med Stefan och hans vänner, följde snällt med till Vänersborg! Eller rättare sagt jag körde. Vilket de alltid ska vara nått gnäll om hur jag kör.. Så Stefans ena vän tyckte att min andra bil nu skulle vara en utsliten Ford KA så jag inte kommer varken fram eller bak... O i bilen jag körde var de Stefan och två av hans underbara vänner.. O de tyckte jag körde för fort, vilket jag inte tyckte men en sa till mig "men du behöver inte ha samma hastighet i rondellen!!" ;) meen männen överlevde resan dit och hem! ;) så dålig kan jag ju inte vara eftersom de inte är första gången de åker med mig! Med glimten i ögat!


 Och de var en därborta i Vänersborg som sa till mig "du din vackra människa, de är då fan vad du ska glittra" ;) haha.. Så de fick jag höra så fort man såg honom o eftersom han var precis överallt så blev de ganska ofta...


Men nu innan jag drunknar totalt i inlägget för jag avrunda lite smått!! :)



Av Emma Betterhed Johansson - 3 april 2014 10:46

Åh så var de ett tag sen jag skrev! I helgen som va, följde jag o Mia med Stefan o hans vänner till Borås! O jag körde, men vi hade roligt i bilen på dit vägen! Hade allsång med Bryan Adams, Roxette, Kim Larsen Och KISS låtar! Ja herregud vilken bil resa, men roligt var de. Väl framme i Borås så var de dans som gällde som vanlig, rocka loss ordentligt! Fick mig en dans med Stefans ena vän, först skulle vi stå och sparka med ena benet var, sen lyfte han upp ena benet på mig o försökte sig på att spela luftgitarr eller nåt. ;) haha.. Men de jag tycker är bra på dessa fester är att man blir "respekterad" om man har förhållande, ingen som fortsätter varken klänga eller "flörta"! Hem resan så hade jag o Mia allsång själva och sjöng till låtar, eller sjöng vi gapa mer eller mindre ;) men våra vackra stämmor kunde inte ens väcka de döda!! ;) men vi alla 3 överlevde resan som tur är!

Igår hade jag en hel eftermiddag med min pappa o Neo! Vi var och fika 2 gånger! Den ena gången ute hos Stig. Neo tyckte de var riktigt kul o få "leka" med Stig o morfar! :) o alla motorcyklar var hur häftiga som helst enligt Neo medans jag sprang efter med hjärtat i halsgropen o tänkte de värsta eftersom de står uppradade som domino brickor!! Tycker dessa 2 män är lite gulligt överbeskyddande! Fick även träffa min ena lillebror som jag inte har träffat på en 3 år, vilket jag tyckte de var härligt! Fick mig en stor kram!!

Motgångar gör en starkare! De som är värt att kämpa för, de gör man men man kan inte kämpa själv!

Ovido - Quiz & Flashcards