Alla inlägg under april 2011

Av Emma Betterhed Johansson - 14 april 2011 09:42

Nu har mer än halva veckan gått, härligt eftersom de är bara 4 jobb dagar kvar tills man är lite ledig ;-) o bara 3 dagar tills att umgås med Marie. I tisdags var de personal möte o sen lite personal aktivitet. De var roligt, att se att vi kan samarbeta :-) sen blev jag utsedd till månadens medarberate för Januari! De tyckte jag om. Igår så var de jobb o sen umgicks vi med Sofie o Johan de var trevligt. Synd bara att vi allihopa var så trötta. Idag blir de mer jobb o så har jag försökt städa nu på morgon kvisten innan Neo skulle till dagis men jag har ju kommit halvvägs iaf! Idag blir de nog kaffe med Mia, blev inget igår. Hela livet känns underbart! Fast de är mycket negativt som har hänt, men de är ingen o slösa energi på de. Livet är bra ändå, mycket bättre. De är ju tur att man blev bättre än vad andra blev! Men o man skulle ta o slappa lite i soffan innan man drar sig mot jobbet. O dricka upp kaffet. Ha en bra dag allihopa. Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 12 april 2011 14:04

Idag har de varit en härlig dag på lekplatsen! Så nu vilar Neo så gott efter att ha lekt ute! Snart blir de att äta något för att sen åka till personalmötet. Ska bli roligt vad dom har kommit på för några roliga aktiviter efteråt. Hoppas bara jag orkar vara med på hela, är lite slö. Och sen är de jobb imorgon fast kort dag ;-) o de gillas! Sen blir man nog lite slö av att lägga energi på falska människor. Emn som tur är finns de inte kvar i mitt härliga liv. Måste vara jobbigt o ljuga bara ! What comes around, goes around! Men men ingen mer dålig energi! Måste ta tag i att hitta lägenhet i Falköping men fast om Krille får jobb i Skövde blir de lite dumt. Men jag får se efter sommaren. Livs situationen är kanske annorlunda då. Nä om kanske skulle få något gjort medans lillprinsen vilar! Imorgon blir de nog kaffe med Mia. Härligt! Ha en underbar dag. Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 11 april 2011 14:36

Nu är de måndag igen och en ny vecka har påbörjats! Härligt härligt, idag så har vi städat o tvättat vattnat blommorna. Så har vi dammsugit ur bilen o den var ett stort behov av de! Men ska nog grov rengöran den nu i veckan någon dag. Men om en o en halv timme ska jag åka o jobba. Är inte så där höjdans pigg men de ska nog gå bra! Så nu slappar jag lite i soffan med en kopp kaffe innan jag ska göra mig iordning. Längtar lite tills på lördag, ska grilla om vädret tillåter hos Marie. Hon har Nelli hos sig ska bli kul o se om Neo o hon går ihop och leka lite! Imorgon ska vi nog inte göra allt för mycket. Gå till lekplatsen om de är så här fint väder! Lite fika med sig. Nä om man skulle ta o mysa lite med Neo nu innan man ska åka iväg. Ha en bra dag o kväll! Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 10 april 2011 22:40

Så nu har de gått några dagar och så där jätte har de inte hänt! Men jag var på kurs i Tisdags i GBG för jobbet och de var både roligt och givande. Så de ska bli kul om man blir godkänd nu av min chef sen så blir jag värdinna! Sen har jag har bara jobbat och städat, men idag har jag iaf varit i Filipstad och hälsat på min pappa med min lillebror Neo och min man. De har varit roligt. Är så otroligt stolt över min pappa som kämpar så för att vara drogfri. Kan inte tänka mig vilket helvete han går igenom men de är iaf bra att han tar och blir de nu han har ju hållt på en massa år, är nog mer än 30 år. Svårt att förstå! Men jag älskar min pappa o jag vet nog att Neo älskar sin morfar. Imorgon blir de jobb som resten av veckan är bara ledig på tisdag. Så jag kanske tar tag i min skitiga bil imorgon o även drar dammsugaren över mattor här inne med ;-) hoppas på lika bra väder imorgon som idag älskar våren! Till o med mer än sommaren. Lagom varmt :-) nä om man kanske skulle ta och lägga sig så man orkar med min lilla prins som vaknar före tuppen :-) kanske skulle ta o duscha först bara. Ha en trevlig kväll! Ha de så bra så länge! PussoKram

Av Emma Betterhed Johansson - 2 april 2011 19:24

Igår var de första april och jag tror inte jag blev lurad iaf :-) men jag lura ingen heller för den delen. Idag var inte min dag! Börja att jag försov mig och sen skulle jag försöka packa in varor på jobbet och tappa massa kartonger. Inget ville riktigt som jag ville. Är lite nervös för resan på tis till GBG ska på kurs. Ska bli roligt om jag hittar ;-) menjag får försöka och om jag hittar något och ha på mig eftersom man måste klä sig med klass alltså inga jeans och de är typ de enda jag äger. Så jag får försöka shoppa något innan. Och skor får man heller inte ha gympa skor och jag har inget annat. Så får väl gå i flipp flopp eller något :-) haha. De skulle se ut. Men men de kommer nog ordna sig! Ikväll blir de sängen tidigt så jag inte försover mig imorgon med! ;-) kanske blir lite mys om jag orkar. Jobb imorgon 8-15.15 Lagom härligt pass. Nä om jag skulle ta o glo lite på tv innan läggdags. Ha en bra kväll! Ha de så bra så länge! PussoKram

Ovido - Quiz & Flashcards