Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Betterhed Johansson - 10 maj 2013 09:52

Ibland så är inte livet alltid en dans på rosor, rätt så uppenbart egentligen! Motgångar ska de finnas men ibland undrar man hur många gånger man måste möta motgångar?! Skulle vilja ha lite medvind också.. Men man lär sig alltid något nytt..

Men när jag ändå är negativ kan jag lika gärna fortsätta gnälla, är sååå less på biljäveln! Att den alltid ska krångla, och jag som inte ens kan byta däck står ju helt nollad emellanåt! Men nu åker jag på att byta bromsbelägg igen i bak. Och mitt snygga skönhets fel i fram funderar jag strakt på att sätta silvertejp på, så jag slipper se de :) eller bara skrota helvetet..
Konstigt man alltid ska vara gnällig när man är sjuk! Men den här förkylningen ger ju sig för helvete inte eller illamåendet från helvetet!!

Nä nu kanske jag gnällt färdigt för några timmar iaf. :) ska nog ta tag i att åka till skara nästa vecka så jag får träffa pappa lite! Saknar honom väldans nu. Bara han är nykter och ren så är de ju inga problem!

Ha de så bra så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards