Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Betterhed Johansson - 4 augusti 2013 18:15

Åh älskade Mia skulle förklara oss som djur, hon var leoparden med buken och jag var en orm, bitsk! Kan aldrig tänka mig att jag är bitsk. Haha! Ja mycket skratt blev de! Sen segla vi iväg och prata om allt då menar jag allt. Hon fick även för sig att leka pingis boll eller nått i köket och de sluta inte så bra :)

Kalaset i fredags var bra, förutom att Neo som är denna härliga trotsålder la döv öra till några gånger men annars så! Min älskade lilla mormor fråga mig om de var påklistrade pärlor på bröstkorgen och jag svarar att de är de, då säger hon - de är bäst för dig unge!! Hon är inte rolig att reta upp :) sen ville hon låsa in mig för se var bäst så! Underbara mormor! Haha.

Denna medvind är lite väl långdragen nu känner jag!

Lyssna aldrig på andra, utan fråga ist så kan man få dra sin egna slutsats då!

Behandla mig inte lika illa! Behandla mig som du själv vill bli behandlad. För de kommer bara slå tillbaka.. Jag är x antal år yngre men underskatta mig inte för de!

Ha en sån underbar kväll!!

Av Emma Betterhed Johansson - 1 augusti 2013 21:19

Svårt och inse att semestern faktiskt snart är slut, vill ju inte detta. Men kanske är skönt med lite rutiner igen! Snart fyller Neo 4 år, helt otroligt vad tiden går fort. Tyckte inte de var längesen han föddes men.. Imorgon blir de att fira honom med släkten från mammas sida. Sen ska Neo åka till sin faster över helgen och mysa!

Idag har vi haft en riktigt städ dag och dom behövs också tydligen. Promenad blev de också men då fick de allt mutas med en glass! Nu kvälls kvisten så kleta jag på mig en ansikts mask, och Neo kommer upp för att gå på toa. Och jag lovar att jag gjorde nog så att ungen har mardrömmar i natt, vett skrämd blev han att se sin mamma :) haha. Och jag kunde ju inte låta bli att skratta, men hans ansiktsmin var de bästa!

Denna otroligt härliga trotsålder Neo har kommit in i tar nog fasen snart död på mig.. Men de är bara bita ihop och tänka att snart ska de gå över, eller jag försöker inbilla mig detta! Men jag kan nog ge igen lite sen när han är tonåring.. Eller när jag är gammal och dement!

Åh så har jag i veckan gjort 3 anchor på bröstkorgen, åh jag vill ha fler men jag får lugna mig lite.. Annars lovar jag att min mamma tar död på mig, för de var inte populärt hos henne! Och de är jag nästan tvärsäker på att de är mindre populärt hos min mormor så de får bli en täckande tröja imorgon :) behöver inte reta upp henne i onödan.

Men nu får jag mysa ner mig i soffan för att snart gå och lägga mig!

Ha en underbar kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards