Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Betterhed Johansson - 14 januari 2011 23:26

Idag har man varit och jobbat, de har varit skönt. Att komma hemifrån lite och komma på andra tankar. Är ju inte varje dag man blir så sviken som man blev igår! Men varför ska man visa respekt för någon som går runt och säger vilken dålig människa man är när man inte har gjort något fel i den frågan, eller pratar bakom ryggen?! Man kan inte älska någon då, för de kallar iaf inte jag älska. Jag uppvuxen med att älskar man någon visar man också respekt och man accepterar den andra. Men de här hela va iaf ditt val! Men som sagt de är ditt val, så nu ska jag inte skriva mera! Så sluta tyck synd om dig själv och säg saker som inte är sant. Jag orkar inte mer. Och allt om att du älskar mig, de måste vara en stor lögn bara. HOPPAS bara att de inte är en lögn att du älskar Neo!


Imorgon blev de ett extra pass, de var ju bra. Skadar aldrig :) Så då ska min älskade mamma vara barnvakt. Så idag när jag och min älskade lilla plutt var hemma hela dagen, så fick vi inte mycket gjort. Vi mös nästan hela dagen, förut dom gångerna han jävlades med sin stackars mamma, som är helt slut efter igår. Idag har min älskade mormor och morfar åkt till Afrika, önska dom kunde vara här hos mig. Men dom är väl unnade den här semestern. Nä om jag skulle ta och lägga mig kanske. Så får vi se om jag kanske kan vara lika duktig imorgon och blogga!


   Mammas lilla groda <3 Tur att du finns som man inte kan tänka så mycket på allt de dåliga. <3



Ha de så bra så länge! PussoKram 

Av Emma Betterhed Johansson - 13 januari 2011 23:16

Oj nu var de riktigt längesen jag skrev och jag ska bli bättre, men nu har de hänt mycket saker. Både positiva och negativt. Vi börjar med de positiva. Jag har fått jobb på Mc Donalds, och jag och plutten har flyttat till en 3:a. Så nu känns de som de rullar på väldigt bra. Tills idag egentligen, vet inte hur jag ska beskriva de hela eller vart jag ska börja. egentligen ska man ju inte skriva så mycket här på bloggen, men ibland måste man få skriva av sig sina känslor. Jag är så arg på denna person i frågan, och jag hoppas också att du tar åt dig! Alla ord var mina och jag tar både mer ansvar och tar tag i mina problem mer än vad du någonsin har gjort och du är ändå 23 år äldre än vad jag är. Och jag har ALDRIG haft Neo som argument någonsin tills idag och de förtjäna du. Och för de första egentligen så har jag aldrig förbjudit något, jag skrev att de är tur att han slipper dig nu.. Men som sagt nu ska jag inte skriva mer, ville bara få ut lite. 


Idag har man städat och tvättat och varit allmänt duktig. En stjärna till mig :) Har tagit mig 2 dagar till att ta tag i de bara. Den här veckan var Neos första vecka på dagis sen i julas, sen nu har han varit en liten djävuls unge i 3 dagar :) Mammas lilla älskling! Imorgon blir de jobb, sen är jag ledig igen. Men de är ju tur att man trivs på sitt jobb, så man har någonstans och fly och tänka på något annat lite och skratta lite ;) Men om jag skulle ta och lägga mig kanske så jag kommer upp imorgon med min lilla alarm klocka i andra sovrummet :) 

Jag älskar dig Mamma <3 


  

Dom 2 enda killarna i mitt liv! Älskar er så.


Ha de så bra så länge! PussoKram

Ovido - Quiz & Flashcards