Direktlänk till inlägg 2 november 2014

141102

Av Emma Betterhed Johansson - 2 november 2014 21:45

O lika fantasilös när de gäller rubrik! Men de är väl så de ska vara.. Har varit en omtumlande vecka, mycket minnen, mycket känslor.. Känns som vissa saker bara dras iväg ifrån en! De rycks bort.. Ibland förstår man ibland inte! Men jag har fått märka av så mycket denna vecka som jag inte har fått tidigare. Då menar jag mycket!

Är så trött idag, fruktansvärt trött! Men jag tror de är sviter efter allt som har hänt, o sen att jag har fått för mig att absolut inte dricka kaffe efter kl 3 o de verkar ju funka, för jag somnar tidigare än en pensionär.. ;) men att springa uppe halva nätterna för man är uppe i varv o orolig känsla i kroppen är ju ingen hitt de heller! Så jag får väl nöja mig med att vara en ung pensionär ;)

Vilken helg de har varit!!

Men egentligen är jag nog för trött för att ens o skriva blogg så jag borde kanske avsluta nu o fortsätta imorgon!! ;) annars kan de ju sluta hur som helst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Betterhed Johansson - 15 februari 2015 16:13


Idag har vi fikat med mormor och morfar, åh vad jag älskar dom! Men ibland.. ;) de första morfar gjorde var o gnälla om fågelskiten som var på min bil att jag var tvungen o ta bort de! Tror han knappt säga hej.. ;) älskade morfar! så de var ju bara f...

Av Emma Betterhed Johansson - 7 januari 2015 20:28


Åh snart är mitt extremt långa blogginlägg klart!! O de har tagit mig flera dagar o skriva!! De är ju tur man kan skriva o spara i utkast. Men snart så! Men ju mer man får reda på desto mer blir de att skriva om! Spelreglerna är satta, då är de ba...

Av Emma Betterhed Johansson - 1 januari 2015 22:06


Och så blev de ytterligare ett nytt år, helt otroligt att de blir så varje år ;) men med ett stort brett leende så säger jag hej då till 2014 o sakerna som hör dit! För nu kommer 2015 o då kommer de nya mer underbara saker! Så med andra ord blicka fr...

Av Emma Betterhed Johansson - 16 december 2014 22:33


Nu börjar allt falla på plats, vilket känns så skönt! Lättnad, imorgon ska jag ringa ett samtal som leder till förhoppningsvis massa ändringar från och med nästa år. Känns skönt o veta hur man vill ha de o vad man vill göra!! Kommer kännas skönt o sä...

Av Emma Betterhed Johansson - 15 december 2014 22:49


Åh denna lördag kommer jag komma ihåg länge, för vad de verkar på min träningsvärk så är de så iaf!! Låren o vid revbenen.. Känns som jag har blåmärken överallt! Kan knappt röra mig! Så vad jag egentligen har gjort vet jag kanske inte? Förutom att ja...

Ovido - Quiz & Flashcards