Direktlänk till inlägg 16 december 2014

börjar gå rätt!!

Av Emma Betterhed Johansson - 16 december 2014 22:33

Nu börjar allt falla på plats, vilket känns så skönt! Lättnad, imorgon ska jag ringa ett samtal som leder till förhoppningsvis massa ändringar från och med nästa år. Känns skönt o veta hur man vill ha de o vad man vill göra!! Kommer kännas skönt o säga hej då till de här!! Livet lever vidare o jag med de!!

Fast man har haft så många motgångar i så många år i rad, så börjar de kännas att de är nu man äntligen börjar hitta sig själv! Slipper famla runt o leta efter sig själv! Alla dessa motgångar är ju också de som har gjort att man är den man är idag! O även jag som alla andra på denna jord har brister. Men vi alla har också olika historier bakom oss, så de går inte jämnföra sig själv med nån annan. Eller döma någon annan för man vet hela historien!! De är viktigt..

För nu har man alla svar på sina frågor, o de är inte alltid de svaret man vill ha kanske, men vad gör de om 100 år?! För en sak jag jag fått uppleva är ju att livet stannar ju inte upp bara för man får en motgång, o nu måste man komma ikapp igen! :)


Men ett stort tack till alla människor runtomkring en med råd o ord!!! ?
"Du är speciell glöm aldrig det du är du och måste få vara den du är och inte tryckas ner eller dämpas. Du måste få leva ut för att sprida ut din glädje och värme som du gör det är det som gör dig fullkomligt fantastisk"


Alla människor gör misstag, även människor vi älskar!

Nu får de bli att sova!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Betterhed Johansson - 15 februari 2015 16:13


Idag har vi fikat med mormor och morfar, åh vad jag älskar dom! Men ibland.. ;) de första morfar gjorde var o gnälla om fågelskiten som var på min bil att jag var tvungen o ta bort de! Tror han knappt säga hej.. ;) älskade morfar! så de var ju bara f...

Av Emma Betterhed Johansson - 7 januari 2015 20:28


Åh snart är mitt extremt långa blogginlägg klart!! O de har tagit mig flera dagar o skriva!! De är ju tur man kan skriva o spara i utkast. Men snart så! Men ju mer man får reda på desto mer blir de att skriva om! Spelreglerna är satta, då är de ba...

Av Emma Betterhed Johansson - 1 januari 2015 22:06


Och så blev de ytterligare ett nytt år, helt otroligt att de blir så varje år ;) men med ett stort brett leende så säger jag hej då till 2014 o sakerna som hör dit! För nu kommer 2015 o då kommer de nya mer underbara saker! Så med andra ord blicka fr...

Av Emma Betterhed Johansson - 15 december 2014 22:49


Åh denna lördag kommer jag komma ihåg länge, för vad de verkar på min träningsvärk så är de så iaf!! Låren o vid revbenen.. Känns som jag har blåmärken överallt! Kan knappt röra mig! Så vad jag egentligen har gjort vet jag kanske inte? Förutom att ja...

Av Emma Betterhed Johansson - 12 december 2014 00:09

Allt man gör o säger speglar tillbaka på vem man egentligen är! För de slår alltid tillbaka, oavsett om de är positivt eller negativt! Och så är de det att spelar man ett spel med en annan människa, så ska man inte bli arg om de spelas tillbaka.. All...

Ovido - Quiz & Flashcards