Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Betterhed Johansson - 31 juli 2012 11:00

Helgen har bara susat förbi, i lördags hjälpte jag Lina med bilarna på Falköpings crousingen!! De var fruktansvärt mycket bilar, men så roligt de va :) och i söndags åkte vi och hämta Neo, så då blev de en natt i henån.

Igår så blev de lite fika med Mia, och vi hitta gamla skivor från 2007 och 2006 och vad vi skratta!! Vilka underbara minnen, men fy vilken musik smak man har haft ;)

Har lite planer att flytta då hyresvärdarna inte kommer överens med varandra, så igår var jag titta på lägenhet. Den var fin och den låg bra och fortfarande i stenstorp! Så nu håller jag tummarna på denna.

Idag tänkte jag få något städat, men orken verkar inte finnas nånstans, o lite deppig blir man allt, när man inser att de bara en vecka kvar tills man börjar och jobba igen :/

På söndag som kommer ska vi ha kalas för Neo, med blixten tema :) de kommer nog uppskattas mycket av den lille grodan :)

Ha de så bra så länge!!

Av Emma Betterhed Johansson - 28 juli 2012 15:18

Så ett litet avhopp, men de var sånt underbart väder igår!! Hade besök av Pawee, Madde, Titti och Petra de var väldans trevligt. Speciellt när Pawee och Titti skulle leka med Neos saker i trädgården :) på kvällen blev de lite vin med Angelica, hade grill kväll!! En helt underbara dag igår!!

Saknar min lilla groda något fruktansvärt men jag får hem honom snart som tur är, annars går nog mitt hjärta sönder!!

Ikväll blir de Falköping, om vädret kan vara lite bättre också!!

Ha de så bra så länge!!

Av Emma Betterhed Johansson - 25 juli 2012 22:06

Är sommaren här för att stanna tro? :) de vore ju helt underbart, för vilket varmt och härligt väder det har varit idag!!

Igår så var jag och min lilla familj på stellas lekland hela eftermiddagen, så härligt att Neo fick bort lite energi :) men först på dagen var vi och fira min mamma som blev 20+ ;) sen på kvällen var jag hos Lina och tjöta lite :)

Så nu sitter jag på min altan och hoppas på att min son somnar snart!! Förstår inte energin han har just nu vart den kommer ifrån.. :) hade fika besök förut idag av Emma, väldans trevlig!!

Ha de så bra så länge!!

Av Emma Betterhed Johansson - 24 juli 2012 08:18

Tänkte faktiskt göra ett försök till att blogga igen, efter ett uppehåll! Ett långt sådant. Igår hade jag och Neo en rolig eftermiddag med Sofie och hennes dotter Kim. Idag blir nog en sväng till fkp och träffa Lina :)

Min älskade mamma fyller år idag <3 av oss barn fick hon ett solarium :)

Så nu ska jag ta min lilla groda och glo på film, Bilar filmen!! Tycker om den jäveln som kom på Bilar, Neo är precis såld på detta :)

Ha de så bra så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards