Direktlänk till inlägg 20 november 2014

lugg!

Av Emma Betterhed Johansson - 20 november 2014 22:38

Fick gör mig o göra nått nytt med håret o de jag kunde komma på var att klippa lugg för de andra var jag för feg för, typ klippa kort eller nått sånt.. ;) fruktansvärt feg!! Ledig idag o de spenderades med städ o tvätt, skulle gå ut o gå men de regna ju o då hade jag ingen lust med de..

Men jag fick göra mycket, fick för mig o ändra om på tavlor o de ännu en gång o kom på en massa idéer. Så nu ska jag bara vinna på lotto sen ska jag verkställa de!! Inga problem! ;) men jag får hjälp med en sak, o de ser jag framemot mycket!!
Spännande!!!

Allt blir fel om man tar nån förgivet! Vill man ha nån i sitt liv måste man tala om de, visa de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Betterhed Johansson - 15 februari 2015 16:13


Idag har vi fikat med mormor och morfar, åh vad jag älskar dom! Men ibland.. ;) de första morfar gjorde var o gnälla om fågelskiten som var på min bil att jag var tvungen o ta bort de! Tror han knappt säga hej.. ;) älskade morfar! så de var ju bara f...

Av Emma Betterhed Johansson - 7 januari 2015 20:28


Åh snart är mitt extremt långa blogginlägg klart!! O de har tagit mig flera dagar o skriva!! De är ju tur man kan skriva o spara i utkast. Men snart så! Men ju mer man får reda på desto mer blir de att skriva om! Spelreglerna är satta, då är de ba...

Av Emma Betterhed Johansson - 1 januari 2015 22:06


Och så blev de ytterligare ett nytt år, helt otroligt att de blir så varje år ;) men med ett stort brett leende så säger jag hej då till 2014 o sakerna som hör dit! För nu kommer 2015 o då kommer de nya mer underbara saker! Så med andra ord blicka fr...

Av Emma Betterhed Johansson - 16 december 2014 22:33


Nu börjar allt falla på plats, vilket känns så skönt! Lättnad, imorgon ska jag ringa ett samtal som leder till förhoppningsvis massa ändringar från och med nästa år. Känns skönt o veta hur man vill ha de o vad man vill göra!! Kommer kännas skönt o sä...

Av Emma Betterhed Johansson - 15 december 2014 22:49


Åh denna lördag kommer jag komma ihåg länge, för vad de verkar på min träningsvärk så är de så iaf!! Låren o vid revbenen.. Känns som jag har blåmärken överallt! Kan knappt röra mig! Så vad jag egentligen har gjort vet jag kanske inte? Förutom att ja...

Ovido - Quiz & Flashcards