Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Emma Betterhed Johansson - 15 februari 2015 16:13

Idag har vi fikat med mormor och morfar, åh vad jag älskar dom! Men ibland.. ;) de första morfar gjorde var o gnälla om fågelskiten som var på min bil att jag var tvungen o ta bort de! Tror han knappt säga hej.. ;) älskade morfar! så de var ju bara för Emma o traska ut! Tänk hur lycklig jag var då!! För jag gör inget annat än att älska min bil?!??! Åh!! Tillomed fåglarna hatar den! Helt ärligt.. Imorgon är de besiktning på den, så uppstressad är jag till tusen! Så får jag se om jag får ett sammanbrott o skrotar den..

Jag o neo har haft en mysig helg! Bjudna på middag igår och de var så gott! Men vad skratt denna helg har erbjudit! Haha... ;) åh underbart!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards